TURSKI JEZIK, LEKCIJE, GRAMATIKA, IZGOVOR, ALFABET, RIJEČI ...

ONLINE UČENJE NA JEDNOM MJESTU I TO SVE BESPLATNO


srijeda, 26. prosinca 2012.

Upoznavanje i osnovne fraze


Hoşgeldiniz! - Dobrodošli
Merhaba!- Hello!
Günaydin! -  Dobro jutro
Bugün nasilsin? - Kako si danas?
Iyi akșamlar - Dobro veće
Günün nasildi? - Dobro veće  kako ti je prošao dan?
Iyi geceler! - Laku noć
Iyi geceler ve iyi uykular! - Laku noć i lijpo spavaj
Nasilsin? - Kako si?
Iyiyim, teşekkürler. - Dobro, hvala

(Senin) Adin ne? - Kako se zoveš?
(Sizin) Adınız ne? - Kako se zovete
Benim adım Julia.- Zovem se Julija.
Memnun oldum. - Drago mi je.
Bende. - I meni.
Kaç yaşindasin? - koliko imaš godina?
Ben yirmi beş yaşindayim. Imam 25 godina.
Nerelisin? - Odakle si?
Ben Ispanya'liyim. - Ja sam iz Španije.
Taniștigima memnun oldum! Drago mi je što smo se sreli.
lütfen -  molim.
Lütfen bana yardim edin. - Molim vas pomozite mi.
Teşekkürler - Hvala
Teşekkür ederim - Hvala
Sağol - Hvala
Rica ederim -molim(odg.zahvala)
Bir şey değil - nema na čemu
Hediye için teşekkürler. - Hvala na poklonu
Rica ederim! You are welcome!
Affedersin - Izvinite/Oprostite.
Affedersiniz, bana yardimci olabilir misiniz? - Izvinite, možete li mi pomoći?
…… nasil söylersin? Kako se kaže..?
Anlamiyorum. - Ne razumijem.
Lütfen tekrarlayabilir misiniz? Možete li ponoviti molim vas?

Nema komentara: